.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه روزنامه قدس

تعويق چندباره
البرز- گفتگوي تلويزيوني احمدي نژاد رئيس جمهور که قرار بود پنجشنبه شب انجام شود به تعويق افتاده است. اين دست کم سومين مورد لغو يا تأخير مصاحبه هاي رئيس جمهور در کمتر از شش ماه است.

بربري 600 توماني تا سنگک 2 هزار توماني
ايسنا- پس از اعلام نرخهاي جديد نانهاي سنتي، هرچند افزايشي در قيمت اين نانها لحاظ شد اما شواهد نشان مي دهد اين افزايش بيش از ميزان اعلام شده است.
در اين شرايط در حالي که نان سنتي سنگک در برخي نقاط تهران تا قيمت دو هزار تومان هم به دست مردم مي رسد، هنوز خبري از برخورد قاطع با متخلفان نيست و يک مسؤول وزارت بازرگاني نيز اعلام کرده که پس از اعلام نرخ نهايي اين نانها توسط کارشناسان با افزايش قيمت خارج از عرف کارشناسي برخورد مي شود.

واکنش روابط عمومي دفتر امام (ره) به يک شايعه
شبکه ايران- روابط عمومي دفتر امام (ره) اخبار منتشر شده درخصوص حمله به خودروي حامل همسر سيد حسن خميني را تکذيب کرد.

معماي 20 و 30 !
دريانيوز- کريمي هم مانند تمامي استانداران در سي سال گذشته زود رفت و جايش را به بيستمين استاندار مازندران در سي سال پس از انقلاب اسلامي داد و آن طور که همه مي دانند دوران مديريت براي استانداران در مازندران معادل يک و نيم سال بوده و هر مدير تا به خودش بيايد دوره مديريتش تمام مي شود.

اعتراض خبرنگاران
فردا-جمعي از روزنامه نگاران حوزه ميراث فرهنگي و گردشگري در نامه سرگشاده اي به روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ضمن اعتراض به بسته شدن حوزه هاي خبري، خواستار رسيدگي به وضعيت موجود شده و آن را کارشکني در حوزه خبري کشور دانستند.


دخالت رويانيان در امور شهرداري تهران؟
مهر- شهردار تهران در پاسخ به خبرنگاري که به اظهارات رويانيان در مورد تغيير مديريت در مترو اشاره داشت تصريح کرد: آقاي رويانيان مدير شهرداري نيست که بتواند در اين موضوعات دخالت کرده و تصميم بگيرد.

فتواي عجيب
مهر- بر اساس فتواي يک مفتي مصري اگر فردي که به حج رفته پس از ايام حج نسبت به قبل اين ايام اضافه وزن پيدا کند مرتکب فعل حرام شده است.

محکوميت شهروند آمريکايي درباره ايران
ايسنا- وزارت دادگستري آمريکا يک شهروند آمريکايي را به اتهام توطئه براي صدور تجهيزات هواپيمايي ممنوعه به ايران محکوم کرد.
خبرگزاري يونايتدپرس گزارش داد: وانگ وود فورد، مدير شرکت هوانوردي «مونارچ» در سنگاپور به همراه همسرش برايان وود فورد که اهل انگليس است در ژانويه 2003 با کيفرخواست شامل 20 فقره اتهام روبرو شدند.

گردان هاي سبز علوي تشکيل مي شود
فارس- رئيس شاخه دانشجويي مجمع متخصصين از راه اندازي گردانهاي فرهنگي سبز علوي براي مقابله با مصادره کردن اعتقادات خبر داد.

خبرنگار ايراني خبرگزاري فرانسه آزاد شد
ايسنا- با تأييد دادستان عمومي و انقلاب تهران خبرنگار ايراني خبرگزاري فرانسه از زندان آزاد شد.
فرهاد پولادي پيش از اين در روز 13 آبان و در حاشيه برخي تجمع هاي غيرقانوني در تهران دستگير شده بود.

مصاحبه صدر در انتقاد از دولت
ايلنا- محمد صدر، معاون عربي - آفريقايي وزارت خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه اي با خبرگزاري کار ايران گفته است: اکنون در وزارت خارجه کارشناسان و ديپلماتهايي داريم که 25 تا 30 سال سابقه کار ديپلماتيک دارند، اما در حاشيه هستند.
وي همچنين ابراز عقيده کرده است: دولتهاي عربي هم سياستهاي دولت آقاي احمد ي نژاد را جنجالي مي دانند و متأسفانه اين مسائل سبب شده که اين دولتها بيشتر به سمت آمريکا گرايش پيدا کنند و گاه نيز گرايشهاي اسرائيلي آنها تأييد شود.

شمس الواعظين: سران جريان سبز بصيرت دولتمردي ندارند
ايرنا-ماشاءا... شمس الواعظين، تحليلگر سياسي گفت: رهبران اصلاحات در شرايط کنوني فاقد بصيرت دولتمردي هستند.
وي افزود: اگر قرار است که در هر نماد مهم در تقويم کشور جريان سبز در خيابانها حضور پيدا کند، آخر اين حضور به چه چيزي منجر مي شود؟

استاد گردشي اخلاق در دولت
فارس- در دولت دهم بر اساس توافق صورت گرفته با رئيس جمهور دو استاد به تدريس اخلاق مي پردازند و معلم اخلاق در روزهاي چهارشنبه گردشي است.
هم اکنون روزهاي چهارشنبه حضرت آية ا... محي الدين حائري شيرازي در دولت تدريس مي کند که قرار است اين روند چرخشي باشد و بعد از اتمام دوره، استاد اخلاق ديگري جايگزين وي ميشود.

دانشجو: ترور من فقط شايعه بود
آينده - کامران دانشجو وزير علوم در برنامه ديروز «روز از نو» در شبکه دوم سيما خبر نقشه ترور خود را يک شايعه بدون منبع توصيف کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.429 seconds.